Suntem la librărie! Comenzile plasate le expediem în cel mai scurt timp posibil. Vă mulțumim. Transport GRATUIT la comenzile de peste 180 lei prin: curier Cargus sau DPD (sub taxa e 18 lei); EasyBox, FANbox etc. (sub taxa e 19 lei); poșta română (sub taxa e 22 lei).
Inginerii japonezi nu au explicat exact modul în care funcționează motorul cu apă al automobilului Genepax H2O, dar au afirmat că au pus la punct un aliaj metalic care se comportă asemenea unui catalizator...
Primii pași practici către... motorul cu apă
20.00RON
(Stoc 0)
×
Anunță-mă când „Primii pași practici către... motorul cu apă” e disponibil(ă)
• Adresa de e-Mail la care dorești să primești notificarea
Inginerii japonezi nu au explicat exact modul în care funcționează motorul cu apă al automobilului Genepax H2O, dar au afirmat că au pus la punct un aliaj metalic care se comportă asemenea unui catalizator și că acest aliaj elimină complet necesitatea folosirii energiei electrice din exterior! Sistemul combină reacția chimică, presiunea osmotică și o formă de cavitație care generează anumite fenomene pulsatorii. Elementul cheie al întregului proces este o invenție denumită MEA (Membrane Electrode Assembly – ansamblu electrod-membrană). Se pare că este vorba despre o descoperire extraordinară, pentru că la final se obține energie electrică într-un mod direct, prin crearea unei diferențe de potențial ce își are originea în însăși caracteristica esențială a gazului Brown generat de acest sistem: predominanța hidrogenului în stare atomică, mai exact a ionilor pozitivi de hidrogen.
Descoperirea inginerilor firmei Genepax apare la prima vedere ca fiind o metodă „pasivă” de disociere și recompunere a apei cu generare de energie electrică.